12 juni 2006

FotbollsVM...

just nu är livet lätt. det är ju fotbolls-vm. =) Det finns nåt att göra från tre o framåt varje dag. Skitbra. men fy fan vad jag hatar italiens landslag.. kan man filma mer än de gör? Gnälla mer än de gör? Söla mer än de gör? Blää.. Men i morgon är det brasiliens tur. Då jävlar blir det riktigt fotboll!!

jag jobbar 7-16 i morgon, och sen 17-21. kul va? haha. fy fan. Men dsen blir det ju fotboll så jag har nåt att se fram emot i alla fall. Hehe. vad skulle micke göra med en annan flickvän än mig nu? Visst kollar alla på fotboll, säger de. Men det är fan inte många tjejer som kollar på mer än sveriges matcher.. Jag är en nörd. men ibland är det bra.. =)

På onsdag drar Rebecca till USA i två månader. Kommer fan sakna henne ju!! vem ska jag nu vara flum med när jag varken har rebecca eller johanna?

Jag vet folk som stör sig på folk som inte kan skilja på de eller dem eller dom. men jag stör mig fan på folk som inte kan skriva jag. skriver ja i stället. Det om nåt är väl en jävla skillnad.. Ja ska läsa nu... hallå.. vadå ja? vem är ja? =) tihi.. Jag ska inte språkpolisa, för om det är nån som har dyslexi på datorn så är det jag.. Men jag kan om jag vill...

Nej nu är det sovdags gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar