11 juli 2006

fotoalbum








Snart ska jag framkalla mina kort. massa roliga kort. Sen ska jag äntligen fixa med mitt fotoalbum. Ska bli så kul. Saknat det =) Har tudentals bilder på datorn som ska bli riktiga kort nu. Skönt att jag äntligen tagit lite kort på mig och micke med. det var dåligt om dem förut.

ska iväg och jobba i eftermiddag. gött nu när jag har jobb varje dag bara jag vill. så himla skönt det ska bli att inte vara så förbannat fattig varenda månad.

Har kollat upp studierna nu. Det finns vuxen gymnasieutbildning i norrköping. Men jag vill verkligen plugga på universitetsnivå. aktivera hjärnan lite. jag gillade att plugga. det var bara det att jag var trött på det just då och att det hände en del skit och dessutom så kändes inte utbildningen rätt. Men nu vet jag att det här är nåt jag verkligen vill. Mend et innebär flytt till Örebro. Hoppas Micke fortfarande är med på det? Jag tänker inte åka utan honom. Inte nu när allt är bättre än någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar