11 oktober 2006

Jobb jobb jobb

Jag är så jävla lat. vet ni det? Jag skulle så gärna vilja bara gå hemma, göra ingenting o få massa pengar. Går det att lösa tror ni? Jag är verkligen så opepp på mitt telejobb. Men det är bra att ha. Men de blir sura när man aldrig kan jobba. Jag jobbar ju hellre på Assistentjobbet liksom. Mycket roligare o mycket bättre betalt. Funderar på att säga upp mig på telejobbet. Det ger ändå bara typ 1500 extra i månaden. Visst det är 1500 men ändå. Det suger verkligen.

Min piercing känns bra. Gillar den som fan =) Jennifer svek mig och visade mamma! haha. undrar vad hon tyckte. hon hade inte sagt nåt alls. bara "ok".. hehe.

Jag fyller ju år om två veckor. spännande. Kanske inte lika spännande som det var när man var liten men ändå.. Nåt kul kanske jag får. En digitalkamera skulle sitta fint. har typ INGET kort på mig o micke tillsammans. hur bra är det efter två år då??

Nu ska jag spela betapet med therese. hehe. Har inget bättre för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar