1 november 2006

Fettooooo

Asså. fan. hatar det här. prova kläder och inse att man gått upp en storlek.. till den ja hade förut. Förut när ja inte alls trivdes med mig själv. Min mage e inte platt längre. Den fläskar över på sidorna så ja inte vill ha nåt minsta lilla taight på mig längre. Mina armar har inte en gnutta muskler längre, de börjar bara bli fläskiga. Jag VILL vara en 28. jag vill vara en 36. jag vill vara en small. inte 29, inte 38, inte Medium. FAN. VET att jag INTE är fet nånstans. Men man jämför med sig själv. Och jag gillar inte jämförelsen fan! Usch.. Ja vill att fotbollen drar igång nu! Jag är ganska lättränad så jag vet ju att jag kan komma tillbaka snabbt. Men som det är nu blir ja bara tjockisare o tjockisare.

Jag är skeptisk. En tvåa som e lika stor som den vi har nu, men 600 kr dyrare. Lika bra läge typ och antagligen bättre grannar och inte lika lyhört. Hm, får väl se hur den ser ut.. Jag vill verkligen flytta..

Fan vilka problem vi har i västvärlden. verkligen.


-----------------------


Dessutom hatar jag DIG för att du har förstört Tiger Lou för mig.
Det kan vara ett av sveriges någonsin bästa band.
Men jag kan inte lyssna för jag får ångest. Börjar tillslut gråta.
Fuck you för det!

this isn't love this is shelter
and i wanna tell you that tonight

i feel warm here in my head
i feel warm here in my chest
i feel warm locked in your arms
i feel warm

this isn't real this is lovely
this isn't tension this is reason
this is all i can say aloud
i feel aloud

this isn't love this is shelter
iwanna tell you something here isn't working
i wanna find me a sign in the shape of things

here in my heart i feel warm



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar