23 december 2006

dagen före...

Da'n före da'n då. Jag är sjukt jävla trött. Har massor att städa och en massa paket att slå in till i morgon. Jag måste dessutom diska, tvätta och städa MASSOR- ser ut som fan här hemma ärligt talat. Jag måste ta tag i det snart. Klockan tickar iväg hur snabbt som helst. men jag är bäst på att skjuta fram saker ju. Herregud. jag borde ta tag i mig själv lite granna tror jag.

Igår var jag hemma till elva, satt vid datorn och snappsade brännvin. blä. sen gick jag till Club Molly, mötte upp linda och linn. Vi skulle se Lindas Simons band fear and the yearning. Jag blev kvar till tre. Hängde med Erika, karin och Regina. Roliga jävla brudar det :) Gillar när oplanerade kvällar slutar så bra.

Idag har ag varit bakis, handlat julklappar till micke och träffat Ronja. Det var trevligt. Jättelänge sedan nu ju!!! Saknar henne ju. Hon verkar må så bra nu och trivas me alex o allt det där.. det gillar vi..


nej NU ska jag börja städa o sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar