11 januari 2007

bastubad

jag i bastun. frisyren stå jeanette för..
Igår var jag lite deppig. Så jag åkte till jeanette. Vi badade bastu och drack öl. i hemlighet. hennes mamma gillat inte. Vi blev fulla. jeanette spillde ut en öl, jag tappade en cider (glasflaska).. inte bra. bastun var ny sedan tre dagar tillbaka.. Hm. men det var trevligt så länge det varade. ungefär tre timmar. Vi pratade och hade det allmänt jävla gött. Synd att de slutade som det gjorde bara. Men lite bra var det i alla fall. =)

Idag är jag lite bakis och micke är världens gosigaste o har tagit ledigt från jobbet idag så att vi kan umgås! I like sånna dagar.. Nu spelar han wii- zelda dock och jag sitter här. men det ska bli mat o sånt sen o nån film skulle jag tro.

Jag börjar på nytt jobb på måndag. Skulle kunna jobba den här veckan men det gör jag inte. Jag vill få ett slut på det gamla direkt..

Förlåt Micke för allt elakt jag sa igår. Inte meningen egentligen... förlåt.

2 kommentarer:

  1. Anonym11:13 em

    Aha, du är alltså en flicka. Var länge osäker på detta.

    SvaraRadera
  2. eeeh ok?
    varför?

    jag är ju annars väldigt manlig på mina bilder ???

    SvaraRadera