13 januari 2007

herregud

folk är så jävla pinsamma
vi dansade. hade himla trevligt.Men pojkar som är runt 20 tycker tydligen detär jävligt tufft att säga fitta till folk som råkar knuffas lite UTAN mening, på grund av att det är knakfullt på dansgolvet. Och tydligen får man inte säga ett ord tillbaka, då får man halva Linköping på sig. HAHAHA.Till o med när vi gick iväg en bit för att slippa idioterna så kom det någon som kände den killen som sagt fitta till oss (och vi sa typ samma coola sak tillbaka med lite ironi i rösten.) Och han skulle visst bråka med oss. haha. vad är det för fel på människor. Oj oj oj...
jaja. jag sa sista ordet som vanligt och sen hade vi kul.
Jag är bäst hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

(jag är INTE typen som bråkar eller nåt sånt bara så att ni inte missförstår mig. Däremot tar jag INTE skit av 40 personer som gaddar ihop sig och tror att man ska bli rädd och hålla käften. Skulle inte falla mig in att låta sånna fega människor "vinna". Envis det är jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar