8 januari 2007

ny vecka.

ny vecka. nu börjar 2007 känns de som. första veckan bestod av sjukdom och sedan jobb HELA helgen.. Nu börjar det lite mer. Synd att jag är sjuk fortfarande bara. Hade gärna satt igång med träningen ordentligt igen. både fotbollen och innebandyn är kul som fan nu. och jag börjar växa ur mina kläder så det är på tiden att dra igång ordentligt igen!

ska iväg på info om ett jobb om en halvtimma. Ännu ett telejobb, men bättre betalt i alla fall vilket gör det lite enklare att motivera sig själv att gå dit i alla fall. Får väl se vad de säger och om jag blir intresserad. Möjligtvis..


MEN ÄR DET NÅGON SOM HAR ETT JOBB TILL MIG SOM INTE INNEBÄR ATT SITTA I TELEFONEN SÅ HOJTA TILL. JAG ÄR SMÅTT DESPERAT!


i helgen som kommer är både jag och micke lediga det brukar bli rätt kul då. Vet inte alls vad som händer, får väl se.. men nåt som innebär alkohol gissar jag på. haha.


har inget mer att skriva. bara att jag vill bli frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar