22 februari 2007

jobb!

Ja då var man tillbaka på jobbet igen. Känns hur bra som hellst faktiskt. Jag trivs så bra här. har dock lite dåligt samvete för mitt andra jobb där jag är timvikarie. jag var den som de kunde ringa när som hellst och jag kunde alltid hoppa in. Nu kan jag inte det längre och det känns som att jag sätter dem i tråkiga situationer. Samtidigt vill jag inte säga upp mig därifrån för jag vill verkligen jobba där en del i sommar! Hm, kanske skulle ta och prata med dem, förklara att jag måste ta tider på Catapult för att vara säker på att få jobbtider och pengar.. Att det kanske blir lite mer sällan jag kan jobba under våren men att jag mer än gärna är sommarvikarie. ja jag ska nog det. Känns alltid bra att vara ärlig. Även om det är tråkigt för de tror jag de uppskattar att jag är ärlig. Ska ta tag i det där.
Nu är det rast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar