12 februari 2007

Måndag kväll

Ni får kalla mig nörd, tönt eller fjant om ni vill. men såg idag det senaste avsnittet av OC och jag grät! äntligen grät jag igen. haha. det låter ju konstigt. men det har inte varit så bra den senaste säsongen men nu var det ett sånt där avsnitt som fick mig att få gåshud igen. det har hittat tillbaka och det gör mig galen att det kanske ska sluta sändas. jag älskar det. hur fånigt det än är så är det även BRA! jag har inte missat en enda avsnitt sedan det började för 3 år sedan (eller är det längre sedan?). jag vill att det ska fortsätta ett tag till! hoppas.. blandningen av "såpa", komedi och drama gör det sjukt bra. Egentligen kollar jag på serier som kanske kan klassas som lite "bättre" rent klassmässigt. men jag är även en sucker för sånt som oc, one tree hill och gilmor girls. kan inte rå för det. men det är bra! så är det bara. japp. jag är helt tagen. haha. lite fjantig är jag nog.


ikväll ska jag laga stuvade makaroner och köttfärsbiffar. mums

1 kommentar:

  1. Anonym4:42 em

    Hej.
    Jag tycker OC är ren skit nu. Men i början tyckte jag det var suveränt. Jag kommer ihåg att jag och Per Haldén brukade leka OC när vi träffades (Per var Seth och jag var Anna). Så vi var riktigt fjantiga! Det var tider. Men att Marissa dog dödade faktiskt hela serien. Ha det så fint tills vi ses igen pretty face. Hej höpp!

    SvaraRadera