21 februari 2007

shannyn

såg en film häromdagen som hon hadeen liten roll i, dessutom har jag och bella diskuterat vem som är snyggast; kate moss eller shannyn sossamon. shannyn vinner STORT enligt mig. (tänk på att hon dessutom har två barn och är lyckligt gift, en lyckad kändis för en gångs skull) kate är blond och ser mest alldaglig ut. jag gillar nog det mörka och lite exotiska i shannyns utseende mer..

VAD TYCKER DU?
Sexig:

Vacker:
Söt:



ok ok. lite snygg e kate med, men inte LIKA... :)

6 kommentarer:

  1. lätt shannyn. kate blir snygg på bilder men om man jämför dom två till vardags så är shannyn snyggare. Jag har fan offrat mitt hår en gång i tiden för att se ut som henne. inget jag rekommenderar, jag såg inte klok ut!

    SvaraRadera
  2. precis!

    haha. vilken frisyr ville du ha då jonna?

    SvaraRadera
  3. Anonym12:05 fm

    Får man slå ett slag för naturlig skönhet?
    http://www.youtube.com/watch?v=pcFlxSlOKNI
    :)

    SvaraRadera
  4. haha klockren film! vem skickade den? SLUTA VARA ANONYMA!!! :)

    SvaraRadera
  5. Anonym3:22 em

    Klart man ska vara anonym, det blir lite mera spännande då.. fast du är en smart tjej så du kommer säkert på det så småningom ;)

    SvaraRadera
  6. jag gissar på anna eller cici. men är inte säker... vet att cic är mycket för youtube... men.. hm... det tåls att tänka på

    SvaraRadera