10 mars 2007

the ark och barcelona

japp The Ark vann så klart. Finfint!!

Barcelona - Real madrid stod 2-2 efter första halvlek. det hade blivit en utvisning och ett av målen var på straff. de första tre målen gjordes dessutom under de första 13 minuterna. publiken skriker o visslar som galningar. ronaldinho är på bra humör och jag bara älskar fotboll när det är så här! Andra helvlek spelar Barcelona med en mindre och Real tar ledningen med 2-3. De fegar och backar hem trots att de är en mer på plan. sånt straffar sig. Ronaldinho kommer fram snyggt och slår en perfekt pass till Messi som dribblar av en och gör sitt och Barcelonas tredje mål för matchen. Barcelona skulle haft en straff på slutet. men men. 3-3 är helt ok. Bästa matchen jag sett på länge. I morgon ska jag vara Ronaldinho. HAHAHAHA :)
för ganska många år sedan men oj så bra redan då.
jag har blivit lite nördig när det gäller fotboll. det är kul.


Nu ska jag sova. så jag är frisk i morrn! då gäller det.

2 kommentarer:

  1. Anonym6:15 em

    hehe bra nu fick ja en summering av matchen ja missa för att ja va på festen som ja nästan somna på

    SvaraRadera
  2. ja där missade du nåt kan jag lova

    SvaraRadera