3 mars 2007

mjölby

japp det blev mjölby till slut. lite ovisst hur kvällen ser ut än. är hos mamma nu, ska äta god mat snart. sen tror jag att jag går på förfest nummer ett hos lillasyrran faktiskt, sen en till förfest med paulina och hennes vänner och sen Klubben. det är ett bra ställe i MJÖLBY, det ni. nåt popband från sthlm och ett lokalt band från mjölby och dj från debaser i sthlm. kan bli hur bra som helst!! fixat skjuts hem också. himla skönt. tycker inte om att vakna nån annanstans än i min egen säng, bredvid mikael.

jag saknar verkligen inte mjölby men det är däremot jäkligt kul att komma hit så här ibland. finns en hel hög me sköna människor här som man träffar allt för sällan. däremot finns det ännu fler som är skönt att aldrig träffa längre. :-)

nehe, nu ska jag öppna mitt vin tror jag och sen äta lite. ska bli en kul kväll tror jag allt!!!

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar