17 mars 2007

fredag - lördag

nu är jag vid liv igen. har slappat hela dagen. sett några vänneravsnitt. vi började ju kolla på vänner från början i januari. kollar på ett eller två avsnitt varje gång vi äter eller så. vi är nu på slutet av säsong nio. grymt kul att se alla avsnitt så tätt intill varandra. det har på nio säsonger dykt upp högst fyra avsnitt som jag inte har sett. =) sen har jag inte gjort så mycket mer idag. halvsovit. ätit pizza (bra tania du som vill gå ner i vikt). suttit vid internet en del. pussats med micke lite.

igår var kul som fan. rebecca gör ofta att det blir kul. hon hade med sig en dunk med 5 liter jeltzinvodka. efter att ja druckit tre öl så tog jag några groggar som var 50/50. fy fan. det var farligt vill jag lova. vi gick ut typ vid ett. sent som vanligt. men det är ganska lagom. för förfesten är alltid som roligast runt tolv när alla ska hetsa ut. sara gick med mig in på platens, hon kom in fast hon inte ens fyllt 18. lite kul. eller inte. för det visar att jag är på platens ALLDELES för ofta så att magnus the vakt alltid släpper in mig och mitt sällskap hur som helst. bra iofs.

på förfesten hittade jag och rebecca kolasås. vi var tvugna att leka lite:
hon ville jag skulle testa med men jag sparar det till nästa fest.

det var grymt kul när hon skrek panikartat "nej nej nej.. sluta nej nej nej" hahahah


Idag skulle jag åkt till josse, med anna. men jag orkade verkligen inte känner mig dålig. jag träffar sällan mina vänner. fy på mig. men jag hade inte varit så kul sällskap ändå. det kommer fler gånger. i stället ska jag vara hemma. malin och amanda kommer förbi och kollar på en film snart. sen blir det sova...

5 kommentarer:

  1. Anonym10:21 fm

    Ja hoppas du kan komma nästa gång. Vi hade ¨så roligt igår, josephine var på sitt bästa dagisfröken-humör och vi pratade stjärtar (nej inte snygga killrumpor då, utan stjärthål och knipningsreflexer).

    SvaraRadera
  2. haha ja då missade jag ju något väldans viktigt faktiskt. ska se till att vara redo nästa gång.

    kommer du på fredag? tycker jag du ska. fråga cici med (hjälp mig tjata) för hon sa att hon ville se Alaska (markus andersson o gänget).

    SvaraRadera
  3. Anonym9:52 em

    Ja jag kommer garanterat och tittar. Men jag ska ju jobba å så. Och sen ska vi ha personalfast på lördagskvällen, så jag kan inte sova då heller...

    Jag tar med mig cici. ag kan tvinga henne, jag!

    Puss puss

    SvaraRadera
  4. hehe. låter bra det! kommer ni på förfesten med kanske? de spelar nog inte jättesent så du kan gå hem skapligt och sova =)

    kram

    SvaraRadera
  5. Anonym11:26 em

    Jag jobbar ju till halv sju typ, men vi kommer kanske förbi en stund. Vad bra att jag kan sova, jag kräver minst 8 timmars sömn per natt annars blir jag omänsklig.

    SvaraRadera