28 april 2007

ja fy fan ni

jag har ångest. sjuk bakfylleångest. allt blir så jävla dramatiskt jämt. hur kan en så bra kväll vända sådär? varför är mitt psyke så jävla stört när jag dricker? jag kommer inte ens ihåg varför jag blev så sur. Ingen jävla aning. Och så här i efterhand tror jag att det var INGENTING som var anledningen. Bara en blandning av oro/svartsjuka och trötthet blandat med fylla. svartsjuka?? hur fan kan jag bli det på HENNE. det är ju helt jävla felvänt. men jag tror det var det som var fy fan så störd jag blir! och jag kan inte fatta att jag gjort fel utan blir elak och sur i stället. gör allting värre. Bygger på allt och gör mig osams för flera dagar kanske. Dessutom är jag fan konstig mot Helena. Dubbelt budskap och konstiga frågor. Varför vill hon ens prata med mig? ÄH JAG FATTAR FAN INGENTING. jag är bara helt jävla totalt förvirrad när det gäller allt. Ibland önskar jag att jag aldrig träffat micke. inte för att jag inte vill vara med honom. men för att jag inbillar mig att blit liv inte hade varit lika komplicerat då. fast det hade det ju antagligen varit ändå. på andra sätt. Så glöm det. klart jag inte vill vara utan micke.. jag har som sagt sjuk bakfylleångest idag.

HEJ SOLSKEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar