2 april 2007

lista...

rasmus har somnat. det är bara skit på tv.. jag snor en lista från erikas blogg:

Senaste impulsköp: tre hårband i olika färger.
Bästa fikat: Med Johanna i big city Mjölby förra veckan
Färg du hatar: Rosa är svårt. Om det inte är tillsammans me svart då KAN de gå.
Så får du motion: fotboll och gå till jobbet.
Om du var en blomma: . jaha.. ja vet inte... jag är inte så blommig av mig..
Det dyraste du äger: Min digitalkamera och den var inte så dyr. haha
Tidigaste barndomsminnet: oj. svårt. tror det är när jag mimade till Troll - Jimmy Dean framför spegeln efter att storasyster tvingat mig. jag var nog fyra år ungefär. engelska det kunde jag ju inte. men va fan. mimar man så gör man.
Samlar på: inget spec..
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen (fan vad illa att ja svarar det)
Ditt livs aha-upplevelse: Oj, när jag var i kroatien första gången och insåg mitt ursprung lite mer
Du gör med 100 upphittade kronor: Stoppar de i fickan.. japp. samvete? äh.. nån annan hade tagit den efter mig..

Nån du saknar: Just nu Micke. och min säng
När grät du senast: Igår..
När är du gammal: När jag inser att jag är ÄLDST i vårat damlag...
Höger eller vänster? högerhänt. Politik ? Vänster helt klart.
Natt eller dag? natt
NK eller Myrorna? Myrorna
Rakad eller orakad? jag är periodare
Blåögda eller brunögda? spelar ingen roll.
Naken eller pyjamas? naken
Linda Skugge eller Linda Rosing? Skugge
Peter Stormare eller Peter Jihde? hm.. ingen typ. jo.. stormare
Kaffe eller te? te

Champagne eller ramlösa? ramlösa. champagne e... surt?
Bakispizza eller bakischirre? BAKISPIZZA
Engångssex eller engångstallrik? tallrik om ja måste välja..
Plastbestick eller plastbröst? verkligen besticken
7-eleven eller Pressbyrån? 7-eleven har bättre saker. varför finns inte det i Linkööööping
Glasögonorm eller linscooling? äh, spelar roll
Planka eller pröjsa? I östergötland - betala. I göteborg - planka..
Yngre eller äldre? äldre
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? han skulle antagligen inte dejta mig från första början om han var nazist. men svaret är nej. aldrig.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta? beror helt på vad förtroendet gällde
Finns det någon du ogillar starkt? några stycken
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Om det är nån jag bryr mig om så tar jag tag i det. annars diskuterar jag nog bara med personen mest för att trotsa. kul. haha mogen jag är.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Olika. handlar det om psykiskt ber ja nog inte om hjälp. handlar det om fysiskt så visst!
Är du svartsjuk? tyvärr
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? japp
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? jag viker, Micke blir galen =)
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? hm. nja.. vet inte
Tyckte du om att gå i skolan? ibland , ganska ofta faktiskt
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Människan Socialt och Kulturellt var favoritkursen. Annars Idrott
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Inte många och bara ytligt
Vad är ditt favoritpålägg? ost & gurka & salt
Vad är det första du tänker på när du vaknar? faaan, vad jag är trött
Är du troende? nej
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? nej, det är individen som söker jobb, inte könet
Tycker du om stearinljus? ja visst
Använder du hårbalsam? ibland
Vilken färg har din tandborste? vit & blå. micke fick den Lila
Använder du hudlotion? efter dusch
Har du åkt ambulans någon gång? nope
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? salt
Chips/ostbågar/jordnötsringar? chips!
Tycker du om Dr Pepper? nej fy faaaaaaan
Äpple eller Päron? Äpple
När klippte du dig senast? två veckor sedan

Vad kollade du senast hos doktorn? rutinkoll... kvinnlig sådan... cellprov.
Vilken är din favorit på McDonalds? McFeast junior
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? max
Vad har du för mobiltelefon? Sony Ericsson Z610i svart
Vad är den värsta sjukdom du haft? alla mina omgångar med halsflussar när jag varit helt borta.. var i och för jättedålig när jag var tre men det minns ja ju inte..
Lever din mormor? nee =(
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? sova
Använder du morgonrock? aldrig
Beskriv din humor? ironi ironi ironi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar