18 april 2007

lista!

Tio första
Första bästa kompis: Evelina Sjöblom. Någon jag knappt hälsar på idag. Konstigt allt kan bli.
Första bil: körkort?
Första kärlek: Daniel Rydh. Vi var ihop 11 ggr i lekis - sexan
Första husdjur: Håran. En stor katt
Första semester: vi åkte inte på semster så mycket. typ skara sommarland, västervik, öland o sånt..
Första jobb: Sommarjobb sommaren innan gymnasiet i kiosken på Lundbybadet
Första köpta skiva: Lp: Lille Och Sussie - Oh Mama.(1990) Cd: Oasis - whats the story morning glory(1996)
Första riktiga kärlek: Helt klart Martin Sandström. haha. alla som minns. visst var jag kär? eller manisk?

Första piercing: Septum 2005
Första konsert: Typ rocktåget i början av 90-talet

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: En öl På joy
Senaste bilfärd:
Hem från jobbet igår med Jessica
Senaste filmen du såg: Göta Kanal 2, såg inte hela..
Senaste ringda telefonsamtal: Nyss på jobbet.
Senaste bubbelbadet: Minns inte.
Senaste spelade cd: Rise Against
Senaste kyss: Micke igår..
Senaste gången du grät: Typ i förrgår, jag gråter fan för allting
Senaste måltiden: igår, pommes och korv

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: nae
Blivit arresterad: ja, en gång. jag var 15 och snattade.
Blivit kär vid första ögonkastet: ja för fan
Fastnat med blicken i någons urringning?: ja för fan
Sagt att du älskar någon utan att mena det: snarare tvärtom, låtit bli att säga att jag älskar någon när jag gjort det
Haft ett one night stand: ett med nån ja inte kände. flera med sånna ja vetat vilka det är. visst är det lite skillnad?
Busringt till någon:
det var ju det bästa som fanns när man var liten

Sex saker du gjort idag:
1. Ätit en chokladbit
2. Ätit en drickyoghurt
3. Gått till jobbet
4. Sjungit ja må han leva för mattias på jobbet

5. Gått på toa
6. suttit på en stol

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Micke
2. Min mobil
3. sängen
4. mp3-spelaren

5. rebecca

Fyra personer du kan berätta allt för:
Micke, Rebecca, Erika, Lövet

Tre val:
Blått eller rött? rött (inte bara ur politisk synpunkt)
Sommar eller vinter? sommar!!!!
Choklad eller chips? Grillchips


Två saker att göra innan du dör:
1.
Åka till New York
2. Skaffa barn

En sak du ångrar:
Hm. en sak förra söndagen. mycket onödigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar