25 april 2007

Tania har varit dum

Jag känner att jag har varit en ganska grinig, tjurig och tråkig flickvän nu i några dagar. Därför har jag lite dåligt samvete.. Jag ska gå till konsum snart. Köpa någon god mat och laga tills Micke kommer hem. Ska även städa lite här hemma tänkte jag så blir det ännu trevligare. Jag gillar inte att fjäska. Men när jag inser att det faktiskt är jag som betett mig dålig så gillar jag att visa det genom en gest. Och Micke gillar ju mat så det känns mest snällt :) Så nu ska jag gå svettig (har inte duschat efter träningen än) och handla på konsum. Sen duscha och sen laga mat! Vet inte vad det blir dock.. Det får bli improvisation på konsum helt enkelt...

1 kommentar:

  1. Anonym7:54 fm

    haha när duschade du sen??? jag- först imorse..haha

    SvaraRadera