4 april 2007

utbildningar.

jag har nu hittat FEM (skrev fyra först men anna upptäckte min miss.. hehe) liknande KY-utbildningar. Alla leder till samma slags jobb; ungdomsvård, behandlingsarbete inom skola och kriminalvård och liknande. De finns i Norrköping, Vansbro (Örebro ungefär), Eslöv (Lund typ), Visingsö och Västerås. Ska söka allihopa och jag går fan där jag kommer in. Är trött på att jobba bara för jobbandets skull. Och dessa utbildningar leder alla till jobb. Det är ju utbildningar som skapas varje år OM det finns jobb. annars får de inte finnas. det känns jävligt tryggt och bra! Så nu ska jag skriva min ansökan. funderar på att lägga ut den här och få kommentarer. är alltid nyttigt. men skulle någon orka läsa?


jag är beroende av drickyoughurt!

4 kommentarer:

  1. Anonym10:34 em

    Norrköping, Vansbro (Örebro ungefär), Eslöv (Lund typ), Visingsö och Västerås... Hur kan det bli fyra utbildningar???

    Det blir nog jättebra tror jag! Sök alla, du kommer ju garanterat in då!

    Puss puss

    SvaraRadera
  2. hahaha. jag menade fyra utöver den jag tänkt från början i norrköping. hehe.

    man söker ju inte på betyg utan bara på persnlig lämplighet. de kanske tycker jag är dum i huvet allihopa.

    jag tycker du är tråkig som inte har msn förresten!

    ska du till parken på fredag?

    PUSS

    SvaraRadera
  3. Anonym10:18 em

    du kan hitta mej på msn fam_kellander@hotmail.com

    men det kan ju vara jim som svarar ibland...

    SvaraRadera
  4. haha. jim. han är så snäll så. ska ja nog kunna hantera

    SvaraRadera