9 maj 2007

20 år

Idag fyller syster 20 år. Gammal som gatan alltså. haha. GRATTIS
20 år.
Vad gjorde man då?
Jag hade precis träffat Micke, brytit kontakt med mina f.d vänner och hängde mest med sandra och johanna. bodde hos pappa. var på platens varendaste fredag och pluggade på lärarlinjen. ja ni, det har ju förändrats en del sedan sist.

jag längtar tillbaka till 19. det var en bra ålder. första året efter studenten. det var fan sjukt bra allt då. trots att jag tyckte då att saker var jobbiga. det var bara småsaker inser jag nu.

2 kommentarer:

  1. Anonym7:17 em

    Jag tycker att 20 var den ultimata åldern. Då levde man som en kung! Dricka sprit och hålla käften, det var väl vad som hände om dagarna... (eller höll jag verkligen käften...)

    SvaraRadera
  2. Haha. nja höll käften vet i fan du. haha. ja 19-20 var fint. men jag träffade micke när ja fyllde 20 så ja syfta på mitt singelliv innan dess haha. 19 var man lite äldre än 18 men ändå inte gammal så att man var tvungen ta nåt ansvar.

    SvaraRadera