28 maj 2007

ja ni

det är inte så att jag slutat skriva på msn eller slutat prata med er eller på nåt sätt tagit avstånd från er. tvärtom däremot är det inte någon av er mer än typ några väldigt få som ens sagt att det är tråkigt att jag slutat eller nåt sånt. det känns sjukt dåligt och till viss del lite barnsligt. jag slutade för er skull- för att ni skulle få ha kvar roland. då han skrev till mej att han skulle sluta så att jag och de andra som inte kom överrens med honom skulle slippa honom. Då backade jag undan i stället. är det dåligt av mig? jag trodde jag gjorde något bra. men vad vet jag. hade jag ogillat laget hade jag varit kvar och skitit i vad ni tyckte men det gör jag inte. skiter inte i vad ni tycker.

men allt känns så jävla fånigt nu. otroligt larvigt. var lagfesterna och pratet om hur bra och kul jag var bara skitsnack. bara fjäsk? bara falska leenden? bara undrar. för det verkar så. som sagt. några få har hört av sig. och jag har skrivit till er men är det nån som skrivit till mig? ens hört av sig? skulle inte tro det. och jag tycker ändå att det är ni som borde höra av er o säga att det ät tråkigt att det blivit så här. ska jag behöva ta kontakt med er och tvinga fram det. fast ni kanske bara tycker det är skönt. vad vet jag. Heja heja. det roliga är att hela grejjen är så jävla MJÖLBY! trångsynta människor som inte kan se att man inte alltid är "normal" eller "som alla andra". som tycker det är konstigt om man inte tycker som majoriteten. usch. det jag flyttade ifrån.. det kom inpå mig igen för en stund. är glad att slippa det nu. faktiskt. även om det var bra många ggr så känns det bra nu. faktiskt.


jaja. japp. jag tänker på det. det är inte helt meningslöst för mig. jag funderar jag med. har känslor jag med. bryr mig jag med. trodde ni inte det?

2 kommentarer:

  1. Anonym7:04 em

    jag gillar dig iallafall!:)

    Puss

    SvaraRadera
  2. haha det vet jag väl o du är inte från mjölby du är ju från mantorp och det är MYCKET bättre tack och lov.

    SvaraRadera