20 maj 2007

söndagsbabbel

Fredagen var hur bra som helst.
Började med att gå till farmor och äta lite. Peter var i stan så då passade vi på att hälsa på farmor.
Peter och Nadine..

Pappa var glad...
Jouline ville inte vara med på kort. haha




Sedan Gick jag till Skylten och kollade på Anna och hennes band At direction.


Sedan gick jag och Nima till Stångebro, drack en massa vin, kollade på lite fotboll, pratade massa massa massa och blev jättefulla innan vi gick och kollade på Shout Out Louds. Bästa kvällen på länge!


Haha. fan vad fulla vi blev som sagt. Det blev många sånna här kort den kvällen. Kolla bilddagboken som vanligt för mer bilder. Spelningen var bra. kanske för att jag var aspackd och enligt anna skrek att varenda låt var den bästa. haha. jaja. får se på hultsfred om de är bättre eller sämre då.



Och. ursäkte om jag lägger upp mina bilder rörigt men jag är sämst på html och fattar inget av den här jävla bloggen vissa gånger. Men men..

2 kommentarer:

  1. Anonym10:01 em

    haha... ja du var så rolig! vi får göra nåt nån dag snart. Ha kul bara...

    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. ja det är jag bra på så det ska vi nog ordna. haha

    SvaraRadera