22 maj 2007

Utmaning

EN UTMANING TILL ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG!

1. Jag hatar att prata i telefonen, inte bara med statliga ting utan även med mina vänner. Hatar att inte kunna vara tyst eller göra något annat under tiden eller kunna gå på toa eller annat. tacka vet jag Msn och sms :)
2. Jag äger varken puder, foundation, läppglans, rouge, läppstift, ansiktskräm eller nåt annat smink mer än en kajal och en mascara
3. Jag tvättar MINST en gång i veckan, helst två eller tre.
4. Jag är hemskt jävla svartsjuk. (skäms)
5. Jag bäddar sängen typ tre ggr om dagen, kan inte sova om lakanen inte är HELT släta.
6. Jag fiser hemma, kanske 10 ggr varje kväll. och tycker det är jättekul!

REGLER: nu ska DU som läst här göra samma sak på din blogg. Skriv sex egendomliga/speciella/annorlunda saker om dig själv och utmana dina läsare precis som jag gjort. Så kommer man få veta massa roliga saker om varandra.. Skriv en kommentar här så jag och alla andra vet vilka vi ska kolla upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar