7 juni 2007

SOMMAR

Alltså. Det borde vara förbjudet att jobba när det är 25 grader varmt och sol. Jag är inte skapad för det här. Vill ligga i solen, eller ännu hellre i vattnet.
I morse kom jag dock inte upp för att gå och simma. Somnade så sent i natt. Men får ta det i morgon efter jobbet i stället. Slutar ju fyra då. Det är det bästa ideen jag fått på länge. Så himla skönt att simma. Och sola samtidigt. :)

Snart är det helg igen. Sen är det jobb måndag och tisdag. Sen drar det iväg till Hultsfred. Ska bli kul fan. Vädret verkar ju hålla i sig bra med!

Och jag är ledsen att jag är som jag är just nu. Det har inte med nån/nåt att göra. Min kropp vill bara inte ibland. Eller min hjärna, jag vet inte. Men nåt är det som inte vill. Jag hoppas bara jag hittar tillbaka snart. Gillar inte att jag är som jag är nu. Känslig och trälig. Förlåt. Älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar