4 juni 2007

trött!????!!

Jag förstår inte. Orkade inte upp i morse för att simma/springa. Det var ingen sol så tänkte att springa kanske vore trevligare. Men nej, kom inte upp förren vid 11. Då var det försent för att hinna innan jobbet. Fan. Hur svårt ska det vara. I morgon SKA jag orka. Jag ska gå upp, springa/simma. Hem, göra mig i ordning, ner på stan och arbetsförmedlingen, lämna in papper, sen till systemet (fest på kvällen) och sen till jobbet 13.00. Räcker om jag går upp 09.00. JAG SKA!!! Hatar att jag är så trött jämt. Nu jävlar. Någon som vill sällskapa? lättare då..

-------

För övrigt vill jag på way out west så sjukt mycket. fan. det ä dyrt. och jag jobbar den helgen. MEN JAG VILL!!!!!! som fan. hjälp mig.


ojojoj. nu får det räcka med mina i-landsproblem. Ryck upp dig Tania för fan

6 kommentarer:

  1. Anonym10:07 em

    jag följer gärna med. Kanske inte imorn, men alla andra dagar. Speciellt när du ska simma. För springa är jag dålig på (som phebe). Kram!

    SvaraRadera
  2. jaaa. följ med! tänkte simma vid halv tio typ. torsdag?

    SvaraRadera
  3. Anonym12:44 em

    alla andra dagar men på torsdag slutar jag skolan, vi har exemination mellan 8-13, sen är skiten slut!
    Och halv tio är ju alltid bra eftersom jag börjar jobba elva, så då borde vi ju hinna innan.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. mm halv tio blir skitbra. men inte på fredagar. haha då börjar ja tio. vi får börja nästa vecka..
    jag kan alla dagar utom fredagar.
    måndag halv tio då?? :)

    SvaraRadera
  5. Anonym12:02 fm

    japp. det blir fina fisken (hahahaha)

    SvaraRadera
  6. bra humor. verkligen. jättebra.

    SvaraRadera