5 juli 2007

13 timmar kvar

nu är det 13 jobbtimmar kvar tills semestern börjar! Fy fan så pepp. Förutom att jag är helt pank då. Men va fan. Pengarna till Kroatien är redan inväxlade ju. När jag kommer hem är det bara en vecka till lön dessutom. Även om den lönen är kass så är det i alla fall pengar. Usch jag hatar att behöva tänka på pengar hela tiden!!!!! Men det blir nog bra.

Cici har börjat blogga igen, Jennifer är hemma från kroatien och bloggar igen. Fan vad bra. jag gillar bloggar. Har jag inget liv? kanske inte. joooooooooooooooooooooooooooooooo

jag är lite bakis idag. mår inte dåligt. men är hungrig och törstig hela jävla tiden. usch. hoppas micke inte äter upp alla chips innan jag slutar. grillchips är jag sugen på!

jag bara ordbajsar nu. Men det är för att fördriv tiden lite. Jobbet är rätt segt nu. Det blir lätt så när man tänker på annat som är roligare. Typ flyga, sola och bada. :)
förlåt att jag tjatar som ett litet barn! haha. men jag är så förväntansfull...

Nehe. nu blir det att bilddagboka lite. Nytt ord för SAOL?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar