6 juli 2007

Mjölby!

Nedräking. FEM dagar kvar nu. Pappa utforskar lite här... KOLLA vattnet. I'm in love.
I morgon ska jag till Mjölby. Först hälsa på mamma, käka lite och prata strunt. Sen till Sandra och Pete på förfest. Paulina och Jonna ska dit, Carro och Petter också och lite annat folk I guess. Ska bli najs. Sen är det Mc Klubben som gäller. Ni som inte varit där än borde följa med mig nån kväll. Det kanske låter skumt med en Mc Klubb, men det är ju inte det längre speciellt mycket. I alla fall inte på kvällarna. Det är däremot bra musik och mycket billig öl. :) Alltså perfekt . Så hojta till om ni vill följa med nästa gång!

Om 4 timmar börjar min semester. Det ska bli gudomligt skönt!

Ikväll skulle jag gått till Bagdad, det är 90-talsdisco där ikväll. Leila K och liknande för hela slanten. Sjukt kul. MEN Tania har slösat sjukt mycket och har inga pengar till det så jag får väl se om jag kan gå ut alls. Annars funderar jag på en slapp kväll med film och läsk. Städa massa och panta alla tusentals burkar som är i köket. Får se. Om någon vill bjuda mig ikväll till Bagdad så är jag på. :-) Om någon vill kolla på film med mig går det med bra... JAAAAAAA. SARA ÄR MED FATTIG OCH VILL KOLLA PÅ FILM MED MIG I KVÄLL. GUD VAD BRA. SÅ TRÅKIGT ATT VARA ENSAM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar