8 juli 2007

Mjölby

jaha. då var man hemma i mjölby en dag då. Som vanligt kul att träffa syskonen, syskonbarnen och mamma och sånt. Men inte heller denna gång slapp man undan dessa jävla sorgliga människor och tankar. Orkar inte ens förklara. Men det sades saker som jag inte vet om jag ska skratta eller gråta åt. Pinsamt är rätt ord i alla fall.
Men jag ska inte överdriva nu. Det var en skitkul kväll ändå! Var hos Sandra och Peter innan, på förfest.

där var det en jäkla massa folk, de flesta kändisar, men även några nya ansikten. Alltid kul!

sen var det mc Klubben som gällde. Alltid kul där, även om Dj:n kunde varit bättre. Lite för mycket hiohop-aktigt för min del en flera stunder.. Men va fan. Det går att dansa till allt bara man vill. Här gör jag, markus och petter några snygga moves

Och carro, sandra, markus, petter och co förgyllde min kväll!! Som fan. I like you. Det finns ju en del jävligt bra människor i Mjölby, tyvärr skrämde alla de där ovettiga människorna iväg mig.

men va fan det är ju bara tre mil!
Bildbevis på att carro var fullast den kvällen.som sagt

Om tre dagar åker vi, jag och sandra. och det börjar kännas nu. Det är på riktigt. Här regnar och regnar det bara. Ska bli skönt att åka ifrån det!!

Ikväll ska jag se på film med Sara. Kanske sjunker så där lågt att jag beställer hem en Pizza även om jag börjar känna mig fet på riktigt snart! :)

2 kommentarer:

  1. Anonym10:04 fm

    Hej! det ser roligt ut. jag vill gärna höra mer om kvällen imorn när vi ska pressa våra rekordtider. Kram!

    SvaraRadera
  2. haha. yes box. det var väldigt få skandaler iofs. Men lite går nog att berätta om! :)

    SvaraRadera