22 juli 2007

planer

27 -29 juli : FavvoMalin kommer hit från sitt eskilstuna och hänger!
9-12 Augusti: Way Out West med Paulina
27 Augusti: börja utbildningen!

(har dessutom ledigt torsdag-söndag vecka 32-34, som är lika med öl, Platens och häng med alla ja gillar. och det är rätt många just nu. Linköping är det bästa som hänt mig.)

---------

Idag har jag solat me Anna i Trädgår'n, sen har jag fikat me Sara. jag gillar att jag har vänner som det skiljer 10 år på. Det ger så sjukt mycket i utbyte. Har sedan ja flyttat till linköping träffat en handfull (nästan 2) med vänner för livet har jag insett. Det uppskattas. För i Mjölby fanns det inte många, en del, men inte många.
Dessutom har jag lärt mig uppskatta mjölby mer när ja åker hem tyo 5 ggr om året. Det är precis lagom dos. jag får ångest efter ett tag, men jag vet hur lång den stunden är ungefär så det fungerar!

Nu ska jag laga lite käk o vara social med Micke. Han har läst ut Harry Potter boken nu och är kontaktbar igen efter ett dygn. (han låg till sex i morse o läste ut den)

2 kommentarer:

  1. Anonym9:39 em

    HAHAHAHA! Fan vad jag är gammal!

    SvaraRadera
  2. sara du är BARA 8 år äldre än de jag syftar på. micke är däremot 10 år äldre och oggi 12 :)

    SvaraRadera