25 juli 2007

sista kvällen

det är min sista semesterkväll.
jobbar torsdag och fredag.
sen jobbar jag natten till måndag och nätterna fram till fredag morgon.
sen börjar vanliga jobbet igen på måndagen efter det.
usch.
vill inte jobba!
men jag jobbar bara mån-onsdag iofs i tre veckor tills skolan börjar 27 augusti.
hade gärna sett att den började direkt.
men men.
alla i-landsproblem kan ju inte lösas varje gång.

--

I morgon ska jag köpa biljett till Way Out West och på fredag ska jag köpa biljett till Kent. fy så bra det kommer kännas. Jag peppar som bara den! Utan att låta för nördig så peppar jag mer på Kent än på hela way out west. ok. det lät nördigt hur som.

--

i morgon SKA jag simma. jag har inte ont i ryggen längre.
Ska fika med paulina vid halv tolv, kommer jag palla att gå upp och simma innan det?
Eller ska jag ta det efter? Får se. Ställer klockan på 9.30. Klockan är trots allt 01.03 när jag skriver så jag kanske är lite för trött i morgon bitti. Det märks. Jag ska simma i vilket fall.

--

Nu sova.

3 kommentarer:

  1. Anonym10:00 em

    vem ska du på kent med och var?

    SvaraRadera
  2. jag ska med andreas och jens heter de. vill du följa med så finns de plats i bilen. vi ska till stockholm annexet den 18 nov.

    SvaraRadera
  3. Anonym5:55 em

    ja det skulle vara trevligt. Kan vi tala om det? Puss

    SvaraRadera