30 juli 2007

sjukhus

Inatt jobbade jag. från 19-07.30. Jag var på sjukhus med Henne jag jobbar hos. Hon har opererats och ligger på rehabilitetsavdelningen. Det finns ingen tv på rummet. Min mobil dog 23.30 (inga sms, ingen msn). Kan jag säga att det var ganska långtråkigt? Klockan 21.30 ska jag tillbaka och jobba igen. Idag ska jag inte glömma mobilladdaren. Vid sådär 5 på morgonen var jag riktigt uttråkad och insåg att jag hade kameran med mig. Så jag tog lite kort. Ovanligt va? Ni vet när man skakar som fan när man tar kortet. Det blir så snyggt:
Min näsa ser helt sned ut.


haha. herregud
Jag gillar ljuset på den här bilden. Och jag gillar att posa. HAHA. nej men seriöst. jag hade så tråkigt att jag hade tackat ja till typ vad so hellst. eh... nästan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar