21 juli 2007

WOW


WAY OUT WEST. (jag bara måste dit, någon som vill sponsra mig?)

TORSDAG (klubbdag)
...And You Will Know Us By The Trail of Dead
Big Bird
Function
Jonas Game
Low
Teenage Bad Girl
Woven Hand
Voxtrot

FREDAG
Albert Hammond Jr.
Architecture in Helsinki
Boredoms
CocoRosie
Eagels of Death Metal
The Go! Team
Hellacopters
Hello Saferide
The Hives
Lady Sovereign
Laleh
Manu Chao
New Young Pony Club
The Pogues
Primal Scream
Salem Al Fakir

Klubbprogram:
The Besnard Lakes
Brian James Gang
Lykke Li
Malajube
The Tough Alliance

LÖRDAG
The Ark
Devendra Banhart
Erykah Badu
Florence Valentin
Franke
Juliette and the Licks
Kanye West
Koop
Lily Allen
Moneybrother
Peter Bjorn and John
Regina Spektor
Shout Out Louds
Spoon
Säkert
Timo Räisänen

Klubbprogram:
Patrick Watson
Sparta
Those Dancing Days

2 kommentarer:

  1. Anonym12:30 fm

    Slåmighårtihuvudet! Jag vill dit! Hur kan det komma sig att jag alltid jobbar när det är intressant musik på gång. Ge mig ett liv. Bah!

    SvaraRadera
  2. ja säger du. jag hoppas jag kan åka!! kommer gräma mig länge annars.

    SvaraRadera