14 augusti 2007

förlåt

det har snart gått tre år.
tre år har vi varit tillsammans.
mycket dumheter på vägen.
mycket jobbiga saker.
mycket mycket ilska, tårar och sårbarhet.
men ändå står vi här nu efter tre år.
jag hoppas att det är för alltid.
även om jag kan vara pain in the ass.
det finns vissa orsaker till att mitt självförtroende på många sätt är fucked up. jag gör ofta dumma saker eller säger dumma saker som får mig att verka konstig/elak/dålig.
jag önskar jag var bättre på många sätt.
men det här här jag.
jag hoppas JAG ska vara DIN för resten av livet.
jag ser oss i hus, med barn, trädgård och allt det där.
jag längtar dit. men jag måste plugga först. få ett jobb först.
hade allt det varit ordnat hade jag mer än gärna varit på väg dit redan nu!

älskar dig. kom ihåg det. snälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar