18 augusti 2007

hos mamma.

är hos mamma. pappa är här och lagar hennes soffa. det är skönt att man har skilda föräldrar som är vänner. de var visserligen inte det första åren. men vad kan man räkna med. nu är det jättebra i alla fall :) skönt det! kul att jag ALDRIG skulle kunna tänka mig idag att de ens varit tillsammans. de är så himla olika idag.. men det var de kanske inte när de träffades och var 15 år. ?

jag och mamma har ätit lite mat. sen ska jag iväg till therese. kräftskiva + 20årsfest. kul! jag älskar kräftor. däremot är jag lite rädd för fest nu efter i onsdags. Men ikväll blir det vin och öl. INTE sprit det kan jag lova! har kommit på en jättebra sak. det finns snyggare t-shirts till killar än till tjejer. tjejers t-shirtar är så... eh... tjejiga!. så nu mer lånar jag mickes o så blir det en sån där oversized tröja som modefolket skulle säga. helt ok faktiskt. får väl ta ett kort på det sen gissar jag.

over and out (varför säger man så?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar