19 augusti 2007

skivor

den 29 aug släpper timo sin nya skiva vilken jag tror kommer vara helt underbar efter det jag hört på spelningar.
den 17 september släpper kent sin första singel från nya skivan. Ingenting heter den =)

jag vill köpa massa skivor. en gång i tiden, sisiådär 2003, så köpte jag MINST 4 skivor varje månad från cdon.com För ungefär 300-400 kr varje månad. jag vill börja med det igen.. ska tänka på saken. det är ju lite pengar. speciellt när jag ska börja plugga... men fasen så kul det är att ha sen. jag har MASSA skivor jag borde köpt för flera år sedan..

är hos mamma. vid två ska jag och pappa åka till mig. vi ska se premier leauge. manchester united mot manchester city. HEJA city (heja sverige haha)! sen spelar Arsenal, men på en kanal vi inte har. bajs. så vi får titta på chelsea- liverpool men det är ju ganska skoj med.

2 kommentarer:

  1. Anonym1:49 em

    9/10 spelar Timo på platens.. tänkte du ville veta =)/ anna

    SvaraRadera
  2. Anonym1:56 em

    wooohoooo!!! fixar du biljetter? slipper ja komma ihåg när de släpps o så..

    SvaraRadera