24 augusti 2007

uttråkad!

Micke ringde precis. Han skulle ta en öl med jobbet. Komma hem om en timma. Helt plötsligt blev jag oerhört rastlös. Fan vad tråkigt. Jag hade kunnat gå ner men jag hade knappt hunnit till 55:an innan vi skulle gå hem igen.. Dessutom vill jag inte vara flickvännen som kommer så fort micke är någonstans, speciellt inte med jobbet. Varför låter jag alltid så bitter för? Jag är inte det! Tycker nog bara om att tycka lite synd om mig själv ibland. Haha.

Jag sitter mitt i vårat målade rum och känner att fy fan vad bra det blev! Ska bara fixa några shyssta gardiner att ha till mörkbrunt. Och gardinstänger, för det hade vi inga innan, har inte haft gardiner i det här rummet. Men nu skulle det vara fint. Innan orkade jag inte bry mig för det var så tråkig färg på väggarna ändå..

Jaha. det blir inte många i morgon kväll. Sjukdom, stockholm, födelsedagsfest och lite annat har kommit ivägen för folk.. Vi är väl 4-6 personer. INGEN mer som vill komma? Ska laga lite käk, sen blir det buzz och wii och lite annat kul.. Kanske utgång, men inte alls säkert.. Jaja, anmäl er om ni vill/kan komma!

1 kommentar:

  1. Anonym7:30 fm

    ja, jag gör nog inget ikväll, så jag kommer gärna! bara jag får en tid och en adress så!

    SvaraRadera