20 september 2007

Ett förtydligande

När jag pratar om tv-serier så pratar jag ur "USA-perspektivet". Eftersom jag tränar och jobbar kvällar och så, så orkar jag aldrig följa serier på tv. Och för att jag och micke jobbar så olika men vill se serierna tillsammans. Därför laddar jag ned det mesta. Så, jag kollar alltså på serier efter hur de går i USA och ligger alltså oftast en säsong före sveriges sändningar. Därför skriver jag sällan om avsnitt eller så, det skulle bli ganska irriterande för de som inte hunnit till de avsnitten än. Och därför så är mina "börja-datum" annorlunda än för er som kollar tv. Många som brukar kommentera om sådana saker när jag skriver om serier. Så, nu vet ni. Allt utom Idol kollar jag nedladdat...
fyyyyyyyyyyyy på olagliga lilla mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar