2 september 2007

helgen..

Hittade skor på rean för 100 kr. precis lagom för min plånbok!


På kvällen i fredags var jag på fest med Lillan (Sussanne). Det var hos Jessica hennes jobbarkompis (de jobbar på HM allihopa). En jäkla trevlig kväll. Det var jättelänge sen jag var ute med Lillan. Hon e alltid skoj för hon vill dansa. Detär tyvärr inte så många som brukar vilja det. VARFÖR INTE???

haha. popnördiga flickor på dansgolvet?
lillan!
jag och mitt finger


lördagen var en enda lång bakfylla. Kunde inte sitta upp förren klockan 4 på eftermiddagen då jag äevn ät min första bit. Två knäckemackor. Sen kom Micke hem från jobbet och räddade mig med en pizza. Vi kollade på napoli - inter och hejade på Zlatan som gjorde två mål. Skoj det!! Sen såg vi slutet på nån film på tv400. Vi somnade 23.00 en lördagkväll. det var jäkligt skönt. för idag mår jag bra.

Dock är jag ganska arg. missade en dejt/utekväll med Anna och Johanna igår pga min bakfylla. Jävligt tråkigt. Men jag kunde som sagt knappt stå upp utan att det kändes som huvet skulle gå sönder. jag hade inte varit bra sällskap. Det kommer fler gånger..

1 kommentar:

  1. Anonym8:04 em

    Ja, vi får ta det nästa gång! Puss och kram!

    SvaraRadera