13 september 2007

Nytt

Sådär. lite ny färg på bloggen skadar aldrig. kommer väl ta tillbaka det svarta om nån månad igen men men!

vad finns det att säga?

jo... jag HOPPAS verkligen att praktiken/volontärresan till indien i vår blir av. jag tvekar lite på om jag ska till indien eller afrika dock. får se.. lite rädd för att bo hemma hos en familj i åtta veckor, det slipper man i Indien..

jag fick INTE jobbet jag ville ha.

jag har gjort av med 600 idag som jag inte borde gjort av med. men men..

jag och micke var ute igår. platens var nästan folktomt, men vi hade kul ändå!

Nu ska jag ta en öl och sen ska jag iväg till sara, vi ska kolla på florence valentin ikväll på HG.

snabb summering. jag har varit dålig på att blogga!

4 kommentarer:

  1. Anonym7:22 em

    lila är snyggt ju

    meeen.. kirrar du hereoes säsong två åt mig?? jag laddar inte hem nåt..

    kentsingln på mångda va?? jag litar på att du fixar den på din datro och sen skickar till mig? :P

    SvaraRadera
  2. Anonym9:47 fm

    Tjena. Allt bra? Det var länge sen! Kram

    SvaraRadera
  3. hehe, jag fixar både heroes och kent jao! Heroes.. hm.. kan du se det på din dator trot du? eller vill du jag bränner ner det??

    ja lila ÄR snyggt, men tröttnar snabbt på starka färger!

    SvaraRadera
  4. tjenis penis anna. jo det är bra. jag har dock mycket skola OCH jobb denna månad.. så jag är lite osocial. mitt bloggande har med försämrats!!

    SvaraRadera