29 september 2007

still at work

klockan är snart sex. tiden har gått ganska snabbt idag. vi ska bara vara hemma och slappa ikväll. kolla på tv och äta..
på tal om att äta. fan vad jag ätit dåligt nu igen i två veckor. massa pizza och cola och grejer. jag skulle ju inte!! Nej, nu måste jag ta tag i tränandet ordentligt. ska försöka komma iväg och köra Core på torsdagskvällar. träna mage, rygg, rumpa.. precis det som behövs mest! Jag har ju mest jobbat och varit i skolan så har inte hunnit träna så hemskt mycket nu.. Nu jävlar ska det bli ändring!

Som vanligt så finns det inte massa att skriva om. Händer inte så mycket just nu faktiskt..

just det. klippte mig igår. blev rätt nöjd, men inte som jag brukar bli hos carro. Jag var iofs ganska otydlig med vad jag ville. Jaja, inte hela världen, det växer ju ut igen!!

2 kommentarer:

  1. Anonym10:15 fm

    hallå, vi vill ju se en bild på nya frisyren! /Anneli

    SvaraRadera
  2. kommer.. ska fixa till det lite först.. blev lite missnöjd..

    SvaraRadera