20 september 2007

Torsdagsbabbel

Nu är det fjärde dagen jag är sjuk. Börjar bli riktigt tråkigt. Men idag mår jag mycket bättre. Mindre täppt och mindre värk i bihålorna. Ska jobba i morgon. Typiskt att det är ett långt jävla pass mellan 8.30-21.00. Fast jag tror jag kommer få sluta runt 19.00. Brukar bli så på fredagar. På kvällen ska vi tydligen ha fest. MIN ide, dock INNAN jag blev sjuk. Aja, jag antar att ja inte blir mer sjuk av det. Får bara se till att ta det lugnt! Om DU vill komma så kom förbi efter 20.00.

Idag.. hm.. sov till 13.00. Nu sitter jag här, har plockat in lite tvätt och diskat lite. Kommer nog inte orka mer än så idag. Orken tar slut snabbt när man är sjuk helt klart. Micke slutar 16.00. Undrar vad vi ska äta ikväll? Usch, jag gillar att laga mat annars, men nu har jag dålig fantasi. Känns som vi ätit kyckling varje dag i flera år. Så är det inte. Men det känns så. :)

Nu börjar skolan ordentligt med. Andra basgruppsarbetet är helt klart något att bita i. handlar om hur socialpolitikens framväxt i Sverige .. Vi ska snart börja med en paruppgift med där vi ska behandla SiS-instituter, kriminalvården och mycket annat. Det är många förkortningar som ska in som LVM, LVU, ADAD osv osv... MEN DET ÄR ROLIGT OCH INTRESSANT
Skönt att det sätter igång på riktigt nu med!

Jag har börjar kolla slaviskt på Idol. Lite skadligt skulle jag kalla det. Men gud vad roligt dock!
Men snart börjar alla serier igen. Speciellt saknar jag Greys anatomy. 27 september drar det igång igen. Och Weeds är igång redan, Entourage har uppehåll, House har vi nog några avsnitt att se.. Gud så bra..

Den 10 oktober åker jag, micke, böcke, oggi och cilla upp till stockholm och kollar på Against Me. Ska bli grymt kul! Kommer känns mig lite stressad dock av lite skolarbete som det måste jobbas med egentligen. Men men, det ordnar sig!

Har inte orkat skriva min matblogg nu när jag varit sjuk. Ätit lite men massor skit. druckit massa cola osv osv.. men men. börjar i morgon igen när jag ska leva normalt igen.

2 kommentarer:

  1. Anonym3:38 em

    Nya avsnitt av Greys anatomy började i går.!

    SvaraRadera
  2. haha men jag kollar på de som sänds i USA!

    SvaraRadera