30 oktober 2007

hm?

Du skrev:
Och jag vill inte satta nagon i skiten. Kanns som det ar jag som kommer bli boven i dramat i vilket fall.
Att det ar jag som kommer "ljuga". Sa jag tanker inte ge mig in i nagon diskussion nar det heller er/din/min/whoever's relation. Och jag vill faktiskt behalla det skona snacket mellan mig & personen ifraga & da kan jag lika garna backa & vara tyst. Man behover inte reda ut eller snacka om allt.
Det kommer bara bli fel, kanner det sa javla val pa mig. For egentligen, vet jag ju inte alls vad som ar sant.
Har bara valt & tro pa den jag tror ar min van.


jag skriver:
vem ska sättas i skiten?
de TVÅ jag pratat med har inte ljugit för dig. Däremot har nog mycket missuppfattats.
och vadå diskussion om vår relation. varför skulle den ens finnas. när den e bättre än den varit på hur länge som helst. och ER relation finns ju knappt. Inte vad jag vet. Så jag tycker det är en stor sak av ingenting? O då är det inte jag som ljuger i så fall.
men jag anser att jag vill reda ut allt som har med micke att göra då jag umgås med honom varje dag. jag vill reda ut saker som har med de han känner att göra. Det blir ett jobbigt moment som bara återkommer annars.
och det sköna snacket som du pratar om är nåt jag inte ens visste fanns sedan flera månder tillbaka. har inte hört ett ord om att ni ens pratar med varandra. Men jag kanske har fel igen?

är det jag som ska känna mig lurad?

fattar fan ingenting

det handlar kanske inte ens om mig? men jag kände mig träffad..

1 kommentar:

  1. Anonym10:40 fm

    Nu blir det ju en "Stor" sak av ingenting. Som agt, streck over det hela lat som en bra grej. Och som jag skrev i lgogen sa kommenetrade jag det hela for min skull. Inte for nagon annans..!
    Det var innan jag fick ditt senaste mail & det var i stundens hetta. Skrev mer hur det skulle kunna komma att bli, inte hur det var. Nu blev det inte sa & det ar jag glad over. Det "skona snacket" finns nar vi ses, vilket ar sallan nu mer. Skrev inte att det var en daglig grej. Jag ar GLAD, att allt ar bra mellan er & att allt kanns fine. Det ar precis sa jag vill att det ska vara! Verkligen. Forstar att man vill reda ut saker, men ar det en "lange sen story" kanske vi bara kan lata det vara..? Fast det har vi ju redan gjort, haha. Som sagt. Vi slapper dt har. Blir bara rorigt. Jag behover ine ga in pa vad & vem som har sagt saker. Det spelar ingen roll langre, for det ar lange sen. Men, vill att allt ska va lugnt. Och det ar det? :)
    / P

    SvaraRadera