14 oktober 2007

Söndagsbabbel

Match idag. Mot förra årets serievinnare. Kom ihåg att vi kom sist med NOLL poäng förra året och typ 185 insläppta mål. Vi förlorade med typ 22-2 mot de förra året. Idag blev det 2-5. EN LITEN förbättring kan man säga. Så jävla kul att spela innebandy nu när det funkar och vi har bra tränare och alla har blivit SÅ mycket bättre. Det kommer nog bli några poäng i år och det känns grymt skönt. Japp, innebandy är kul!

Annars har jag jobbat idag en sväng på Catapult. Den nya kampanjen är kul som fan. Känns verkligen som man säljer något bra och vettigt till kunderna. Och bra betalt med. Det är bra med fast lön och ingen provision när jag jobbar så sällan. känns mer tryggt.

Nu har jag betalat anmälningsavgiften, försäkringen och 1500 av flygbiljetten.. 30 januari drar jag till Sydafrika. Kommer hem 2 april. Det ni!

2 kommentarer:

  1. Anonym9:05 em

    bidde inga kort, för mitt röda läppstift är borta :(
    ska köpa ett nytt imorgon, så då kanske det blir imorgonkväll, efter jobbet.

    kan inte tisdag, pga studiebesök :S

    SvaraRadera
  2. Anonym7:47 fm

    inte som det ser ut nu.
    det beror på när studiebesöket slutar & om min grupp vill sitta efteråt/före.
    men jag hör av mig såfort jag vet!

    SvaraRadera