30 november 2007

dravvel

klockan är snart 16.00.
börjar känna mig piggare. ska jag orka gå på julbordet ikväll?
jag har faktiskt ingen jättelust. och än så länge ingen ork heller..

jag vill verkligen gå ner i vikt nu. inför resan. jag VET att jag inte är tjock. men jag är inte så som jag alltid varit heller. jag vill ha tillbaka min platta mage. jag har dock inte tränat på två veckor nu pga att jag varit sjuk plus bortrest. jag har även ätit sämre igen. men det är 2 månader kvar tills jag åker. borde det inte gå att få bort det här om jag verkligen går in för det nu? 100 situps varje dag? + gymmet + innebandyn + bättre mat? känns som jag gått upp sedan jag började träna. Det är inte kul! Men jag har aldrig haft komplex över att gå i bikini förut. Jag kommer ha det nu. det känns INTE ok.

i-landsproblem HEJ

Varför tyckte man att stelkrampsprutan gjorde så ont i fyran? Den kändes knappt idag. Däremot TBC sprutan var rätt så aj. Men inte så där hemskt så man nästan dog. Ok, jag svimmade, men det var inte för att jag ahde spänt mig eller tyckte att det gjorde ont. Jag vet inte varför mer än att jag inte hade ätit. TVÅ jävla ggr svimmade jag. Har jag sagt att jag aldrig svimmat förut? Därför jag är lite hysterisk nu. Haha.

Band Of Horses är absolut 2007 års bästa musiktips från mig. Jag älskar skivan. Den är helt underbar.

Jag har inget att göra märks det? Jag har redan sett tre avsnitt av House.. Gossip girl inga nya avsnitt, entourage inga nya, dirty sexy money inga nya, weeds inga nya, Heroes inga nya... Jag borde ta tag i och börja kolla på Dexter igen, men tror micke vill se det med. Men om jag börjar så MÅSTE han ta tag i det sen. hehe. kanske en plan?

Förresten så har micke chippat sitt Wii så nu har vi typ alla spel som kommer som är intressant. Superkul! Så, tv-spelskväll snart nån? Singstar till PS3 kommer snart med. ladda hem egna låter. värt!

jaja nu ska jag sluta babbla så förbannat!

2 kommentarer: