18 november 2007

fan

vet inte var jag ska börja.
efter tre låtar undrade jag om det någonsin skulle komma igång. men jag tyckte ändå att jocke berg var mer aktiv än vanligt, han såg ut att verkligen tycka om att stå på scenen igen. På tältturneen kändes det mer som att de gjorde sitt jobb liksom. Men efter ett tag så blev det mer och mer överdrivet. "kom igen, klappa högre", "jag älskar er", "sjuuuuung nu", som vilken Idoldeltagare som hellst.. felsjugningar som inte var vanliga misstag utan mer helt jävla fel helt enkelt. Jag är ingen expert men påtända människor ser ut, beter sig och rör sig på ett visst sätt. Att jocke även gått ner fan i mig 15 kilo eller nåt på två månader (i intervjun på tv4 för typ 2 månader sedan var han inte så spinkig) tyder ju ännu mer på nåt fel! Såg undernärd ut...

Nej. 37 år och barn. Kanske dags att börja bli vuxna? kanske dags att göra nåt vettigt av talangen. På ett vuxet vis? det är ju inte helt okänt att droger förekommer. Finns många olika håll som bekräftat det genom sedda saker.. fan. det är så tragiskt. Sjukt tragiskt.

När Ingenting var det bästa på konserten tillsammans med slutet med Ensammast i Sverige, Elefanter, Vinternoll2, och 747 så förstår ni kanske att resten inte var så bra. Sedan avslutade de med Mannen i den Vita Hatten i nåt sjukt jävla upptempo och jag vet inte, men det lät konstigt. De förstörde Musik Non Stop totalt genom att göra verserna till nåt slags dunkadunka. Ja visst är den nya skivan mer sådan och det är ok, jag gillar ju skivan. Men måste de göra om och förstöra gamla låtar för det?

Att Harri slutade har nog sina orsaker. Även om de är vänner fortfarande. kanske är det han som är vettigast av de alla?

Nej. åtta år av beundran och låtar som sitter i ryggmärgen så är jag sjukt besviken. Jag är fortfarande arg. Irriterad som fan.

4 kommentarer:

  1. du har fortfarande helt fel. om allt. så är det bara

    SvaraRadera
  2. haha en ÅSIKT kan inte vara fel. så är det.

    SvaraRadera
  3. Anonym4:18 em

    gabriella --->

    jag har, precis som du, fått ett plektrum av martin. det ligger mig varmt om hjärtat, precis som hela bandet gör. men.. det faktum att vissa, eller alla medlemmar, använder droger är allmänt känt, det borde du veta eftersom du verkar vara aningen fanatisk.

    min fråga till dig är: är du liberal till droger? tycker du att droger ska legaliseras i sverige?

    medlemmarna i kent är inga övermänniskor. de är av kött och blod, precis som alla andra.

    SvaraRadera