16 november 2007

fredag fredag!

fredag igen. denna vecka har försvunnit fort.
Ikväll ska jag, Erika och Paulina laga lite gott käk, dricka vin och babbla.
Sen kommer en hel hög med folk lite senare och umgås.
Blir ju antagligen och ganska säkert Platens sen.

hur jag mår?
jo då.
Det är ok.
Men jag har inte varit mig själv på många veckor nu. jag känner det. det är något som är fel. något jag inte riktigt kan sätta fingret på. det är många saker i mitt huvud som förvirrar mig. saker jag inte borde tänka på mer. men jag hoppas det blir ordning på de tankarna snart.
annars blir det jobbigt. inte bara för mig..

Nästa vecka är det full rulle i alla fall. Åker till Eskilstuna på tisdag, föreläsningar tisdag och onsdag. Sen stannar jag kvar till lördag morgon för att umgås med malin! wonderful! lär ju dock inte springa på martin sköld på krogen men vi kan nog ha kul ändå. haha. jag och malin lärde känna varandra genom helgon och msn. det är skoj. för jag räknar henne som en av mina bästa vänner trots att vi setts 3(?) ggr på riktigt. hon är bra! sen på lördag när jag kommer hem ska jag bara hem och vända, ska på klassfest i norrköping + utgång på kvällen.. sweet.

jaha, nehe, om jag skulle ta och börja städa så jag vågar släppa in någon här sen..

2 kommentarer:

  1. Anonym8:32 em

    Hej bejb!
    Ska följa denna blogg slaviskt nu.. Hoppas du mår bättre?

    Har ny bloggadress:
    http://maryfuckingpoppins.blogspot.com/

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Anonym12:06 fm

    men tussen då.. nu blir jag varm i hjärtat här borta. tack för dom fina orden. :)

    SvaraRadera