25 november 2007

Home Sweet Home

jag hade skitkul hos Malin och klassfesten var helt ok igår (berättar mer längre ner), men tacka fan för att komma hem efter 6 nätter borta och få sova i sin säng igen. Trots att Andreas och Jens tog sönder den förra veckan!!! grr..

festen igår då. jag hade inte jättekul direkt. men det var trevligt. jag tror mitt missnöje berodde på olika saker;
* jag var halvbakis sen fredagen och drickandet gick lite segt.
* jag var på lite dåligt humör (vet ej varför)
* smekmånaden i klassen är slut, man börjar irritera sig på småsaker och framförallt går det för många brudar i klassen. Det börjar märkas!! :)
Det var däremot jättetrevligt att hänga me Nina sen och sova hos henne och prata en massa om bra saker.. Hon är helt klart en av dem som jag gillar starkt i klassen. En sån man kommer hålla fast vid!

har kommit fram till att jag inte ska dricka alkohol på ett tag. I alla fall inte på en månad. Varför? För att jag känner att jag har fan i mig lika kul nykter i rätt sällskap. Jag dansar lika mycket ändå. Jag skrattar lika mycket ändå. PLUS att man slipper säga saker till konstiga personer, man slipper bakfyllan, man slipper bakisångest och man sparar en jävla massa pengar! Så ska testa o se..

Har massa kort att lägga upp i bilddagboken; Kent, eskilstuna och klassfest. Men jag har ingen ork.. Får bli en annan dag!

om 1 månad är det jul. om 2 månader åker jag till sydafrika om 5 dagar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar