2 november 2007

psl

för alla som gillar pop på riktigt borde kolla in www.svt.se/psl
LÄNK

dessutom är Laakso - Norrköping bästa låten just nu.

---

ja jag är lite gladare nu. fortfarande vilse och förvirrad och tveksam. men gladare.
försöker gå igenom det här utan att vara ledsen. det gör saker så mycket svårare att tänka igenom. Så ikväll ska jag och micke kolla på idol och sjunga singstar och sen gå till platens.
för kul- det har vi alltid tillsammans. han är min bäsat bästa bästa vän som jag aldrig vill förlora.
men..

hej på er så länge.

2 kommentarer:

  1. Anonym1:37 fm

    Nu blir jag ju gladare för att du är gladare. Om än vilsen. Dessutom var det ju trevligt att träffa dig idag också. Som alltid. Och erkänn att du gillar Laakso-låten bara för att vi ska iväg och kolla på dem på torsdag ;). Nu ska jag sova. Om lite drygt sex timmar ska jag upp och käka frulle. Ja jävlar. Lycka till med släkten. Puss

    SvaraRadera
  2. hahahaha, jag gillar låten för att den e bra :) bajs på dej. ha de så bra på frukosten.
    jajag är gladare. absolut.
    Och jag har sagt till micke om det är nån vän till mig han ska lita på att hon inte dömer o är som man ska så är det du!
    vi hörs o ses o allt det . PUSS

    SvaraRadera