15 november 2007

slapp

Torsdag.
Veckan har gått ganska snabbt.
har tränat fyra dagar i rad, idag ska jag vila. Det kan fatiskt behövas det med. Ska jobba 17-21 med. Så jag tänker bara vara hemma och slappa tills dess. Kanske läsa lite i sociologin med. Får se. Det är ju ganska intressant så det känns inte så påtvingat.

Jag är hungrig. Ska kanske ta några mackor. Eller kanske vara nyttig och koka två ägg i stället? Jag försöker. Det går ju rätt bra. inte mycket chips och cola och sånt längre. inte massa småätande heller :) Så jag hoppas verkligen det ger resultat annars blir jag fan irriterad! Min Beach 2008 börjar ju i februari liksom!

På lördag är det KENT! Jag längtar och undrar hur det kommer vara. Vad kommer de spela för låtar. De har ju sjukt många att välja på. Blir lite jobbigt. Man kommer ju garanterat att sakna många.. Men så är det ju alltid med de. jag skulle verkligen gilla om de spelade Utan Dina Andetag. den har jag aldrig hört Live. Eller En timme En minut! Eller Berg&Dalvana. ja det finns ju hur många som hellst som sagt..

En undran. Var tog Johanna vägen?

2 kommentarer:

  1. Anonym1:33 em

    Det undrar vi alla...

    Ha det så kul på KENT då. Jag är lite avis. Men det kommer nog mer chanser.

    Häpp.

    SvaraRadera
  2. ja jag har hört rykten om att de ska turnera i vår med.. du får se till att komma iväg då..

    SvaraRadera