30 november 2007

svimmeri


idag gick jag till sjukhuset. skulle få sprutor för Turberkolos och stelkramp.
Det gick finfint, sved lite. När jag skulle gå därifrån kände jag mig lite yr.. När jag gått 10 meter i korridoren så kände jag mig MASSA yr. Så jag satte mig i en stol.
Sen gick jag hem... trodde jag. jag vaknade upp mitt på golvet, hade drömt att jag gick hem och en massa annat konstigt, för jag hade svimmat.. det tog några sekunder innan jag fattade var jag var.
Jag gick och sade till och de gick för att hämta en sjuksköterska, jag satte mig i sen stol.. Jag hann svimma en gång till på de sekundrarna. Vaknade än en gång upp ohc undrade var jag var..svettades som en gris och var matt. fick ligga kvar på sjukan.
De fixade frukost. Tydligen ahde jag ett extremt blodsockerfall, det var visst ingen bra ide att gå och ta två sånna sprutor utan mat i magen. jag skulle ju äta frukost när jag kom hem ju!!!

Nästa gång ska jag äta innan jag sprutar mig.

en vän skrämde nyss upp mig med att jag kanske är gravid med. haha. va fan!

4 kommentarer:

  1. Anonym2:40 em

    Förlåt tania, men inte en chans att det går att se vad det står på din blogg. Byt färg! Puss och kram

    SvaraRadera
  2. va gör det inte? det syns jättebra här??

    SvaraRadera
  3. Anonym3:28 em

    men hjärtat.. man MÅSTE ju äta när man gör sådana där grejer! :) men man lär sig av sina misstag.. haha.. tur att det blev bra till sist iaf! PUSS

    SvaraRadera
  4. haha ja va fan. man tror inte att två stick i armen ska göra så där mycket me kroppen. eller så är jag gravid. haha

    SvaraRadera